24 Ocak 2013 Perşembe

Jiayu G3 Jelly Bean SP Flash Tools Tekniği İle Rom Kurma

DENENMİŞTİR!

Merhaba birçok kişinin daha önce verdiğim yöntemle sıkıntı yaşadığını gördüm bunun üzerine farklı bir teknik geliştirdim şimdi sizlerle paylaşacağım.


Güncelleme Öncesi Yedeklerin Alınması

1.Mobile Uncle aplikasyonu ile imei dosyamızın yedeğini alacağız.

 a.IMEI Backup Restore seçeneğinden sonra.
 b.Backup IMEI To SDCARD seçeneğini seçiyoruz ve imei.bak dosyasını sd kartımızın ana dizinine atıyoruz.



Güncelleme İşlemi
Kullanılacak dosyalar:

SP FLASH TOOL
DRIVER
ROM

1.Telefonunuzu kapatın bataryasını çıkarın.

2. İndirmiş olduğunuz sp flash tool programını unrar edin.

3.Flash_tool.exe yi çalıştırın Scatter-loading butonuna tıklayın ve ROM linkinden indirmiş olduğunuz ve unrar ettiğiniz G3-20130116-221844.zip klasöründen  MT6577_Android_scatter_emmc.txt yerini programa gösterin.

4.Aşağıdaki boş tablo dolmuş olacak tüm satırlardaki maddeler tikli olmalı.

5.Firmware upgrade butonuna tıklayıp telefonu usb kabloyla pcye bağlayın.

6.Daha önce update recovery flshing vs. yapmadıysanız yani driver kurmadıysanız.Sizden driver isteyecek indirdiğiniz driver dosyasındaki windows sürümünüze göre driver kurulumuzunuzu yapın.

7.Driver Kurulunca Sp flah tool programındaki çubuk kırmızı olarak dolar dolmaz bataryanızı takın mor ve sarı çubukların dolmasını bekleyin işlem 10-15 dakika sürebilir.

8.Ekranda yeşil bir disk belirince kurulumunuz tamamlanmış demektir telefonunuzu kablodan çekip çalıştırınız. 


İşleme Devam Edebilmek İçin Telefonu Rootlamak Gerekiyor Bunun İçin

1.Telefondan ayarlar > geliştirici seçenekleri > usb hataları ayıklanıyor ve sahte konumlara izin ver kutusunu işaretleyin.
2.PDA NET indir linkinden pdanet programını indirip bilgisayarınıza kurunuz bu program telefonu bilgisayara tanıtmanıza yarayacak.
3.Telefonu usb kablosu ile bilgisayara bağlayın kurulum esnasında .
4.ROOT indir linkindeki rarlı dosyayı unrar edip run me.bat dosyasına çift tıklayarak çalıştırıyoruz.
5.Açılan dos sayfasında 1 e basıp enterlıyoruz.
6.Telefonun ekranına gelen soruya RESTORE olarak cevap veriyoruz.
7.Telefon kendini reboot ediyor.ve tekrar reboot ediyor ve 2. reboot sonunda root işemi tamamlanmış oluyor.
8.ROOT CHECKER indir linkindeki yazılımlada telefonunuzun rootlanıp rootlanmadığını test edebilirsiniz.

Yedekleri Geri Yükleme(Restore)

1.İmei doyasını geri yüklemek için.

a.Mobile Uncle aplikasonunu kurup.
b.İmei Backup Restore  seçeneğinden.
c.Restore IMEI from SDCARD(MTK) seçeneğine geliyoruz soruya tamam dedikten sonra daha önce sd kartımızın ana dizinine yedeğini aldığımız imei.bak dosyasını geri yüklüyoruz.
d.Telefonu reboot ediyoruz.


Yukarıdaki makalenin her hakkı saklıdır izinsiz paylaşım ve alıntı yapılamaz.
Uygulamalardan doğabilecek sorunların sorumluluğu tamamen kullanıcıya aittir .Deneyen okurlarımızın değerli deneyimlerini paylaşmalaraını beklemekteyiz.

93 yorum:

  1. Hocam Jiayu Tipi Telefonları Türkiyeye Nasıl Sokarız ? Bi Rehber Hazırlayabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  2. Bunun icin bir rehbere ihtiyaciniz yok çinden temin edebilirsiniz giden tanidiklariniza yada kendiniz alabilirsiniz.Baskaturlu bir yontemle yurda telefon sokmak yasaktir.

    YanıtlaSil
  3. Usta Bu resmi sürüm mü ?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;

    Cihan Bey yukarıdaki Jiayu firmasının çıkardığı resmi sürümdür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beta mı yoksa tam sürüm mü acaba ?

      Sil
    2. Beta 1 sürümü deneme sürümü gibi birşey söz konusu değil tabiki tam sürüm fakat beta sürüm olduğu için ileriki zamanlarda çıkabilecek aksaklıklar için güncellemeler ve iyileştirmeler ile desteklenecektir.

      Sil
  5. hocam costom rom üzerine bunu aynı bu şekildemi kuracağız?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba;

    Bu tekniği kullanabilrisiniz çünkü telefon kapalı iken yapacaksınız bu durumda mevcut yüklü romun custom veya resmi olması birşey değiştirmez.

    YanıtlaSil
  7. Şimdi telefonu ilk defa elime aldım.
    Direk bu işlemleri uyguladıktan sonra imei atmaya da hazır mı oluyor.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba;

    Cihan Bey ilk adım olarak son versiyonu yükleseniz tabili iyi olur 2. sırada root olmalı daha sonra diğer adımlar kolay gelsin hayırlı olsun.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  9. merhaba firmware upgrade e tıklıyorum hiç.bi işlem yapmadan bekliyor telefon da kapalı öyle duruyor yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  10. telefonu önceden rootlamıştım o yüzden mi öyle oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Ömer bey firmware upgrade tuşuna tıkladığınız esnada sistem telefonunuzu bataryası çıkık bir şekilde usb kabloi ile bilgisayara bağlamanız için beklemeye geçer bağladığınız andada yükleme başlar...

      Sil
  11. Hayırlı olsun Berat Bey...

    YanıtlaSil
  12. Katkılarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Rica ederiz yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bize kıymetli deneyimlerinizi bizimlede paylaşırsanız mutlu oluruz.

    YanıtlaSil
  14. Burada uygulanan yöntemleri ben kendi Newman N1 telefonumda da uygulayabilir miyim?

    YanıtlaSil
  15. Newman N1 kullanmadığımız için cevap veremiyoruz...

    YanıtlaSil
  16. 4.1 romuyla beraber g3'e de çoklu pencere desteği geliyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Çoklu pencere desteğinden kastınız nedir?

      Sil
    2. Galaxy s3 veya note 2 cihazlardaki gibi tek ekranda iki pencere açabilmek.

      Sil
    3. Malesef o özellik samsung mühendislerince geliştirilmiş bir özellik başka hiçbir telefonda bulunmamaktadır.

      Sil
    4. Merhaba;
      yardımlarınızla jelly bean 4.1.2 versiyonunu jiayu G3 telefonuma yükledim. Kamera ile ilgili bir problem var galiba çektiğim resimi sağ üst köşeye atıyor. üzerine bastığımda ekrana gelmiyor. ancak çektiğim fotografı galeriden görebiliyorum. bu konuda yardımcı olabilecekmisiniz. şimdiden teşekkürler üstat

      Sil
    5. Merhaba,

      Kamera ile ilgili tespitiniz doğru olmakla beraber sizinle beraber 4.1.2 versiyon kullanan herkes ayni bug ile karsilasiyor yeni guncellemelerle bu sorun cozulecektir takipteyiz herhangi bir gelisme olur olmaz paylasacagim.

      Saygılarımla

      Sil
  17. Merhaba ana ekranda bekleme durumundayken
    "Maalesef sist arayuzu durdu" şeklinde bir hata veriyor ve hata üzerinde tamam tuşuna bastığımda ekrandaki duvar kağıdı gidiyor arka plan siyah renk oluyor. Sonra tekrar tekrar aynı hatayı 5-6 kez verdikten sonra duruyor. Sonra tekrar başlıyor.

    Bu hata neden dolayıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Ahmet bey sorun anladigim kadariyla ya hareketli bir duvar kagidindan yada kullandigniz launcherden kaynaklaniyor bunlarin kontrol edilip ariza verenin tespit edilmesi gerkiyor

      Sil
  18. Teşekkürler tek tek denemekten başka çare yok o zaman. Ana ekrana attığım uygulama kısa yolları da sorun olabilir mi acaba ?

    YanıtlaSil
  19. Rica ederiz kisa yollarda sorun olduğunu sanmam suanda kullandiginiz hareketli duvar kağıdı yada launcheri kontrol ediniz.onlarda care olmazsa arka planda calisan aplikasyonlara bakmak lazımdır...

    YanıtlaSil
  20. Sayın andrew roberts. Diğer başlıkta dediğim gibi jelly bean yükleyemiyorum. Anında device manager'dan cihaz kayboluyor ve bu hatayı veriyor. Neler yapabilirim. Az önce yanlış verede sorduğum için özür dilerim. Bu arada recovery modu anladdığınız mobile uncles programı ile yaptım. Cihaz rootlu ve ben bataryayı çıkarıp deniyorum. Çıkarmayınca zaten şarj durumuna geçiyor ve hiç görünmüyor cihaz.

    http://img688.imageshack.us/img688/1092/2002t.png

    Bu da hata ekranı.

    YanıtlaSil
  21. Sayın andrew roberts. Tamamdır bütün olay el çabukluğundaymış. Hemen bataryayı geri takınca oldu. Çok teşekkür ederim makaleniz için.

    YanıtlaSil
  22. Tekrar Merhaba;

    Cihaz zaten görünüp kaybolur bu normal bir durum ona takılmayın.
    *Şimdi bilgisayarınızı bir restart edin
    *Telefonunuzu normal bir şekilde çalıştırın ve ayarlardan geliştirici seçeneklerine girin usb hata ayıklaması işaretli olsun telefonu kapatın bataryayı sökün.
    *firmware upgrade tuşuna tıklama kısmına kadar gelin.
    *bataryayı hemen temas ettirebilecek şekilde yerine koyun ama kutup başlarını temas ettirmeyin tam yuvasına oturmasın.
    *firmware upgrade tuşuna bastığınızda telefon pcye bağlı olmasın.
    *firmware upgrade tuşuna baskıktan 5 saniye sonra kabloyu takın kırmızı bir şerit dolacak ve saniye saymaya başlayacak tam saniye saymaya başladığında bataryanın kutup başlarını temas ettirin yani yerine oturtun yükleme devam edecek altta dolan çubuk farklı renklerde dolmaya devam edecek bitmesini bekleyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle saniye saymaya başladığı an batarya takılmalı

      Sil
    2. Vallahi müthişsiniz. Çok teşekkür ederim yardımınız için.

      İyi çalışmalar.

      Sil
    3. Almanyadan tüm Jiayu kullanıcılarına sevgilerle...

      Sil
    4. Merhaba;

      Rica ederiz Bay Ali sizlerde müthişsiniz.

      Saygılarımla

      Sil
  23. Selamlar,
    Scatter loading file seçtiğimde "incorrect scatter file format" uyarısı alıyorum. Linkten tekrar indirdim sonuç aynı.

    YanıtlaSil
  24. Klasör ismindeki yabancı karakterterlerden ötürü oluyormuş. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Costum Rom' dan çok Kolay bir şekilde 4.0 Rom ' a döndüm bu yöntem ile http://vondroid.com/threads/jiayu-g3-official-firmware.5522/ Bunlarda Resmi Rom 'lar KONU ÇOK YARARLI ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  27. Newest olanı mı kurdun ? 29-11 tarihli olan. Birde buradaki 4.1.2 offical beta ile bir fark var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğini kurdum sorunsuz kullanıyorum.

      Sil
  28. Root olmamış bir telefona flastools ile rom yüklene bilir mi?

    YanıtlaSil
  29. peki telefonumu root yapamıyorum acaba. 1 tuşana basıyorum reset yapıyor sadece bir defa kapatıp açıyor kontrol ediyorum yine aynı.root olmamış

    YanıtlaSil
  30. Normalde olmasi lazimdi biz dahil bicok kisi bu sekilde yaptik resmi rom uzerinden

    YanıtlaSil
  31. Dün arkadaşa aldığımız jiayu g2s elimize geçti rotlu ve 4.1.2 yüklüyde zaten imei değiştirip hattı taktık ama mobil ağa erişilemiyor uyarısı çıkıyor ne yapmamız lazım acaba.

    YanıtlaSil
  32. mobil ağ kullanılamıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Sorunuzu konunuzla daha alakalı bir yerde sorsanız daha iyi olurdu fakat sorunuz cevapsız kalmasın.Imeinin değişip değişmediğini kontrol ettiniz mi ettiyseniz ve değiştiyse cihazınızı reboot tekrar kontrol etmelisiniz.Bu çözüm olmaz ise kartı taktığpınız yuvayı değiştirip tekrar deneyiniz.

      Sil
  33. merhaba

    var olan rom paketini sp Flash tool için kullanılabilir hale getirebiliriz.
    mesala

    jiayu g2 android 4.0.4 sp flash tool için rom paketini nerede bulabilirim :)

    teşekkürler .
    iyi çalısmalar.

    YanıtlaSil
  34. yazılımlar:http://kuai.xunlei.com/d/FECZJYWMXIXY?p=987597 rom dosyası:http://kuai.xunlei.com/d/FMACZRJKEBYV?p=987597 verdiğim linklerdeki dosyaları indirip sp flash tool vasıtası ile kurulum 4.0.4 versiyonuna dönebilirsiniz nasıl yapacağınızı blogda anlatmıştık.

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, telefonumdaki arama yapıldığında ekran kapanıyor ve bir türlü ekran açılmıyor karanlık kalıyor şikayetimden size bahsetmiştim, bunun üzerine yazılımsal hata olma olasılığı olabilir, rom kurmayı önermiştiniz buradaki işlemleri okudum, ilk olarak imei yedeğini almak için Mobile Uncle programını indirdim dediğiniz gibi a.IMEI Backup Restore seçeneğinden sonra.
    b.Backup IMEI To SDCARD seçeneğini seçince ekranda WARNING!!ROOT REQUEST başlığının altında Please Root your Android frist!! diye bir uyarı çıkıyor altında da tamam yazısı tıklanabiliyor ben yanlış bir şey mi yapıyorum acaba yada bu şekilde mi olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba Mustafa Bey,

    Mobile uncle programinin bircok fonksiyonu cihazinizin root edilmis olmasini gerektirir root yapma islemini blogumuzda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın bu işlerde biraz acemiyim sayenizde öğrenmeye çalışıyorum, yani benim öncelikle ilk olarak telefonuma root işlemi mi yapmam gerekiyor, ondan sonramı rom yükleyebilirim. Teşekkürler.

      Sil
    2. Zamanla taşlar yerine oturacaktır Mustafa Bey imei yedeğini alabilmeniz için cihazı rootlamalısınız ki mobile uncle programı imei bilgilerinin kayıtlı olduğu kernel datalarına ulaşabilsin.Yani rom yükleme için root şart değildir imei yedeği ve diğer birçok teknik işlem esnasında cihazınızın root edilmiş olması gereklidir root işlemini yukarıdaki makalede anlatmışız.

      Saygılarımla

      Sil
    3. Tekrar merhaba, root işlemini yaptım, imei yedeğini de aldım, sonra rom yükleme işlemini yapmaya çalıştım ama beceremedim. Anlattığınız gibi gerekli programları indirdim. 4. adıma kadar hiç bir sıkıntı yok sonrasında 5.Firmware upgrade butonuna tıklayıp telefonu usb kabloyla pcye bağladım ama hiç bir şey olmuyor öylece kalıyor, Firmware upgrade basıp 5 saniye bekleyip sonra kabloyu takıyorum ama yine hiç bir şey olmuyor canım çok sıkıldı olmuyor ne yapmalıyım bilmiyorum.

      Sil
    4. Merhaba;

      İşleme başlamadan önce ayarlardan geliştirici seçeneklerine gelin orda usba hata ayıklama modu bulunmakta işaretleyin tekrar deneyiniz.Birde kabloyu takmadan bilgisayarınınızda aygıt yöneticisi açık olsun kabloyu taktığınızda aygıt yöneticisinde bir hareket var mı onu kontrol ediniz kolay gelsin.

      Sil
  37. Merhaba, yükledim oldu, bilgisayarda aynı slot üzerindeki diğer usb bağlantılarını çıkarıp tek olarak başına telefonu bağladığımda telefonu algıladı ve işlemi tamamladı, anlattığınız gini yeşil disk geldi, sonrasında imei yüklemesini yaptım, ancak benim sorunum olan şeye çare olmadı, özellikle ekran parlaklık ayarı otomatikte iken rehberden birini aradığımda telefonu daha kulağıma götürmeden ekran kapanıyor, sonra çok nadir kapanmıyor ama genelde kapanıyor,test etmek için ekran kapanmadığıda elimle sensörün üzerine kapattığımda ekran kapanıyor ama sonra açılmıyor, acaba bu sorun genel mi yoksa sadece ben de mi var.

    YanıtlaSil
  38. Bu sıkıntıya çözüm olurmu diye denemek için Şu halde fabrika ayarlarına dönersem nasıl olur acaba yüklediğim bu rom 4.1.2 gider mi? neler olur yapmamda bir sakınca var mı acaba.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba;

    Fabrika ayarlarına dönmeniz rom versiyonunu etkilemez deneyebilirsiniz ayrıca linkte cihazın sensörlerini test edebileceğiniz bir aplikasyon var aplikasyonu kurup light sensor kısmından donanımı test edebilirsiniz https://play.google.com/store/apps/details?id=imoblife.androidsensorbox&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImltb2JsaWZlLmFuZHJvaWRzZW5zb3Jib3giXQ.. eger sorunun ışık sensöründeki donanımsal bir arızaya varırsa sensörü kapatıp açma yoluna gidebilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde unutmadan proximity sensoru de yine o mor bölgeye parmağınızı kapatıp çekerek bahsi geçen aplikasyon ile test edebilirsiniz.Büyük ihtimal proximity sensörde arıza var çünkü bu sensör telefonu kulakınıza götürüp çektiğinizi algılayan sensör testleri yaparsanız bahsettiğim senörlerin sizinle olan etkileşimlerini daha iyi anlayacaksınız kolay gelsin.

      Sil
    2. Evet programı kurdum, mor kısım ile hem ışık hem de proximity sensör testi için kullanılıyor sanırım, light sensör testi normal gibi ama proximity sensör normal değil algılamıyor çoğu zaman 0,0 cm olarak kalıyor çok nadir algılıyor, sanırım arızalı size hayran kaldım bu kadar şeyi nasıl biliyorsunuz,garantiye giren bir şeymidir, telefon çok yeni ne yapmalıyım

      Sil
  40. Proximity sensörünuz arizali Mustafa bey donanimsal bir ariza ile karsi karsiyasiniz ariza kaynagi yuksekten dusmeler veya fabrika cikisi arizasi olabilir tabiki garantiye girer fakat fabrika çinde ve burada distribütörü ve yetkili servis bulunmamakta.

    İş alanim bilisim uzerine oldugu icin bu sorunlara adaptasyonum hizli oluyor en sevdigim dal donanim uzmanlik alanim bu.

    Saygilarimla

    YanıtlaSil
  41. Teşekkür ederim bana katlanıp sorularıma cevap verdiğiniz için. Gerçekten sağolun. Keşkee şu programı en başından kurup baksaymışım. Neyse bu arıza sebebiyle bir çok şey öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz Mustafa bey yardimimiz dokunduysa ne mutlu bize hepinizi uzman yapmaya kararliyiz...

      Sil
  42. Andrew bey tekrar merhaba, bu güncellemeyi yaptıktan sonra fotoğraf çekme bölümünde biraz gariplikler oldu, kamera optiği arka arkaya netleştirmeye çalışıyor, bir de çekilen fotoğraflara tıkladığınızda açmıyor, ordan çıkıp galeriden açabiliyorsunuz. Bu normal mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mustafa Bey.,

      Jelly bean kullanan herkez ayni durumla karsi karsiya sadece siz degil.

      Sil
  43. Andrew bey merhaba, telefonun arızalı olan Proximity sensörü değişti, sorun çözüldü, ben şimdi telefon bana ilk geldiği sürüm olan 4.0'a dönmek istiyorum, bunu yapmak mümkün mü? Nasıl yaparım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mustafa Bey;

      Telefon Jiayu G3tü sanırım http://jiayuturkey.blogspot.com/2013/01/jiayu-g3-guncelleme-firmware-update.html adresinde android 4.0.4 versiyonlu rom bulunmaktadır.

      Sil
  44. eger onunla halledemezseniz http://pan.baidu.com/share/link?shareid=114980&uk=839171988 linkindeki dosyalarla flash tools ile downgrade işlemini yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba, 2 türlü de denedim olmuyor, ilk dediğinizi yaptım güncelleme başlıyor sonra üçgen içersinde ünlem çıkıyor işlemi tamamlamıyor, telefon açılıp kapanıyor.
    2. olarak linkdeki dosyayı indirim flash tools ile downgrade ile aynı 4.1.2 yüklerken yaptığım gibi yapmaya çalıştım ama scatter dosyasını kabul etmiyor.
    Ben mi yanlış yapıyorum acaba başka bir yöntem var mı? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. Sp flash tools ile yapacaginiz yuklemede islem boyunca indirdiğiniz paket icindeki sp tools ve scatteri kullaniniz baska paketlerdeki dosyalari kullamayi denemetiniz.

    YanıtlaSil
  47. Nasıl yani tam olarak anlayamadım, bana verdiğiniz linkte indirdiğim dosya içinde ayrıca sp tools yok G3-20121129 adlı zipli bir dosya var onu içinde de update, database, 1 tane AAAAB3NzaC1kc3MAAACBANLc2NCufBz0lBUupztiXI7rUnhY3bOojTMmGD0SR68e8kK00EM5n0ghfpaDxayZD.zip isimli doya ve PDF li dosya var bu indirdiğim dosya için de de sp tools mu olması gerekiyor, daha önce 4.1.2 için indirdiğim sp tools kullanılmayacak mı?

    YanıtlaSil
  48. Tekrar merhaba yukarıda 2 mart tarihinde Cihan arkadaşımızın verdiği linkten rom indirdim ve 4.0.4 sürüme nihayet döndüm her şey yolunda. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. Tamamdir Mustafa Bey heraeyin yolunda olduguna sevindik.

    YanıtlaSil
  50. andrew biz jiayu kullanıcıları için verdiğiniz desteklerden dolayı minnettarlığımı bildirmek istiyorum bazı sorularım olucak 4.1.2 versiyonunda türkçe dil destegi bulunmaktamıdır, ayrıca jiayu g3 için firma 4.1.2 sürüm güncellemesi nezaman cıkıcak bir bilginiz varmı? jiayu g3 için pc de uygun suit programı varmı kernel, işlemci ve sistem güncellemelerini nasıl yapa biliriz herşey için tşkler saygılar...

    YanıtlaSil
  51. Merhaba Mustafa Bey,

    İyi dilekleriniz icin Teşekkürler. Sorulariniza gelince G3 modeli icin 4.1.2 guncellemesi blogda mevcut kuran arkadaslarimizda var yanliz beta asamasinda olduğundan birac bug bulunmakta resmi sürümün türkçe dil destegi var birde custom 4.1.2 olan yabe modu var onunda tr dil destegi bulunmaktadir blogumuzda henuz yayinlanmadi needrom.com sitesinden edinebilirsiniz rom guncelleme ile ilgili tum detaylari blogumuzda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. Beyler G3 için Jelly Bean Rom kurdum ancak Blutooth ve Kablosuz çalışmıyo yok mu bir çaresi ?

    YanıtlaSil
  53. merhaba
    Andrew biz jiayu kullanıcıları için verdiğiniz destek için teşekkürler. jiayu g3 kullanıcısıyım. jely bean beta yı kurmuştum bazı eksikliklerini sizinle paylaşmıştım. kameradan galeri ye geçiş yapamama gibi... yukarıda verdiğiniz needrom.com adresinde birçok güncelleme var. hangisi stabil ve yeni. hangisini önerirsiniz. mümkünse link olarak verirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler

    ilker DEDE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Rica ederiz İlker Bey bizde destekleriniz için teşekkür ederiz aşağıdaki linkte Yabe Custom rom bulunmkta çok fazla custom rom denemedim ama memnunum extra özellikleri sürati ve sürekli güncellenmesi gayet tatmin ediyor kuran arkadaşlar inceleme ve kurulum makalesi hazırlar jiayutech@hotmail.com adresine gönderirlerse yardımlarımız karşılıksız kalmamış olur şimdiden teşekkür ederiz.
      http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-14/

      Saygılarımızla

      Sil
    2. Merhaba
      linkten dosyaları indirdim. "Jiayu G3 Jelly Bean SP Flash Tools Tekniği İle Rom Kurma" makalesinde ki gibi rom u yüklemeye çalıştım ama olmadı. şuanda telefonda 4.1.2 beta sürümü yüklü. nasıl bir yöntem kullanmamı önerirsiniz.
      Yardımlarınız için tekrar teşekkürler

      Sil
  54. Merhaba,

    İndirdiginiz doayalarda jelly bean 4.1.2 versiyonudur. Yani kurmaniza gerek yok aslinda.

    YanıtlaSil
  55. Niye kurmak istiyorsunuz bir problem mi var yukaridaki makaledeki adımları harfiyen uygularsaniz kurulacaktir sorun yasayan arkadaslarin deneyimleride yorumlarda mevcut durumunuzu daha acik belirtirseniz bende yardimci olabilirim hangi kisimda takildiniz mesela.

    YanıtlaSil
  56. Andrew bey;
    4.1.2 jealy bean beta sürümü yüklü şuan telefonumda. biliyorsunuz ki beta sürümde bazı eksklikler. mesela fotoğraf çektikten sonra galeriye geçiş yapamıyorduk. ondan dolayı yeni stabil sürümü yüklemek istedim. umarım derdimi anlatabilmişimdir. tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. Kameradaki galeriye direk gidememe sorunu hicbir resmi ve custom romda cozulmuyor onun icin ya 4.0.4e gececeksiniz yada bir sonraki beta olmayan sürümü bekleyeceksiniz rica ederiz.

    YanıtlaSil
  58. merhaba iyi gunler bugun elime gecti jiayu g3
    normal lenova 789 telim var virelles cekim güçü gok guzel
    bunda hiç görmuyor
    bulundugumyerde lenovo ile 3 diş gören tel
    g 3 te hiç görmuyor wirelles modemi

    ne yapabilirim

    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mehmet Bey;

      Farklı romlarla daha iyi sonuçlar alabilirsiniz deneyiniz.

      Sil