17 Aralık 2012 Pazartesi

JiaYu G3 İmei Değiştirme


JIAYU G3 IMEI DEĞİŞTİRME

Evet arkadaşlar hepinizin meak ettiği "Jiayu G3 imei değişiyor mu?nasıl değiştiriliyor?" Sorularının cevabını bu yazımızda bulacaksınız.
Bahsi geçen uygulamanın tüm sorumluluğu kullanıcıya aittir sorumluluk kabul etmiyoruz.

1.Öncelikle root edilmiş Jiayu G3 telefonumuza Super user isimli aplikasyonu kuruyoruz  ki telefonumuzun sistem dosyalarında yapacağımız değişikliklere müsade alalım Link:Super User Google Market

2. Daha sonra Mobile Uncle progrmını kuruyoruz.(engineer moda-mühendislik moduna giriş yapmamızı sağlayacak) Link:Mobile Uncle Google Market

3.Mobile Uncle aplikasyonunu çalıştırıyoruz.

4.İkinci seçemek olan Engineer Mode giriyoruz.

5.Engineer Mode (MTK) seçeneğini seçiyoruz.

6.CDS Information seçeneğini seçiyoruz.

7.Radio Information seçeneğini seçiyoruz.

8.Şimdi telefonumuz çift hatlı olduğu için Phone 1 ve Phone 2 seçeneği çıkıyor iki imei numarasını da değiştieceğiz.Önce Phone 1i seçiyoruz.

9.AT+ ın yanına bitişik olarak EGMR=1,7,"YENİ İMEİ NUMARANIZ" yazıyoruz ve SEND AT COMMAND butonuna basıyoruz

10.Sekizinci adımdaki kısma geri gelip Phone 2 seçeneğini seçiyoruz ve AT+ ın yanına bitişik olarak EGMR=1,10,"YENİ İMEİ NUMARANIZ" yazıyoruz  SEND AT COMMAND butonuna basıyoruz.

11. Telefonu Reboot ediyoruz.

12.*#06# numarasını arıyoruz ve değiştirdiğimiz imei numaralarını kontrol ediyoruz.


İşte bukadar.Takıldığınız noktalarda bloga yorum yaparak sorularınızı iletiniz memnuniyetle cevaplandıracağız.
Tüm hakları saklıdır izinsiz paylaşım yapmayınız.

41 yorum:

  1. Root ettikden sonra bu işlem G2 içinde çalışıyor.
    Anlatım yeterli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkınızdan dolayı teşekkür ederiz Hakan Bey

      Sil
  2. send at command a tıkladıktan sonra gönderme hatalı yazıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuz 2 şeyden kaynaklanabilir

      -birisi super user yetkilerinin olmayışı
      -komutu hatalı girmiş olmanız

      Sil
    2. Telefonu fabrika ayarlarına sıfırla sonra rootla engineering modundan tekrar dene olacaktır.. saygılar..

      Sil
  3. merhaba bu işlemi g2 de denedim ama olmadı başka bi yöntem var mıdır acaba ?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba yorumları okursanız hakan beyin G2de yukarıda Yazan Yönergeleri deneyip onay Verdiğini Görebilirsini Telefonunuzun Rootlu Oldugudan Emin Olunuz Dikkatlice Okuyarak Tekrar Deneyiniz

    YanıtlaSil
  5. Aynen furbur beyin dediği gibi katkınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. sayın furfur; G2 nin root ile ilgili her hangi bir döküman bulamadım. ben nasıl root yapacağım. G3 ile ilgili herşey var, fakat G2 yabancı kaynaklı hep. bana yardımcı olur musunuz lütfen?yoksa ben bu telefonu hiç bi şekilde kullanamayacak mıyım abi :(

    YanıtlaSil
  7. sayın furfur abi; çok teşekkürler ayrıntılı ve çok güzel... elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Furbur Bey Paylaşımınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar yardımcı olurmusunuz.
    g2 boot ediyorum mobileuncyle programı boot gözüküyor. ancak cds ınformation diye birşey çıkmıyor. nasıl yapacağım g2 hakkında internette çok kısıtlı paylaşımlar var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arslan Bey root yerine boot terimini kullanıyorsunuz herhalde Furbur beyin faylaştığı dökümanı inceler uygularsanız başarılı olacaksınız.Desteğiniz için teşekkürler sayın furbur...

      Sil
  10. Phone 1 ve Phone 2 için ayrı imei mi yazmalıyız?

    YanıtlaSil
  11. Slm Benim telefonda tek imei çift hatlı. Bu bir sorun teşkil edermi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Herhangi bir sorun teşkil etmez zaten makaleyi okuduysanız çift hatlı telefondan bahsediyoruz.

      Sil
  12. 9.AT+ ın yanına bitişik olarak EGMR=1,7,"YENİ İMEİ NUMARANIZ" yazıyoruz ve SEND AT COMMAND butonuna basıyoruz

    Ben en son bunu yaptım başka bişi yapmadım
    ve Sim 'i G ye taktım doğru mu yapmışım.
    Tek sim kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Takip ettiğiniz adımlar doğrudur...

      Sil
    2. arkadaşlar birde root işlemini detaylı anlatabilirmisiniz herşeyi denedim yine olmuyor.

      Sil
    3. arkadaşlar tamamdır idirdiğiniz super user'i güncelleyin ve tam yetki verin yoksa olmuyor baya bi uğraştım ve güncellemeden sonra imei değiştirebildim. bu konuda emeği geçen herkese teşekkürler saygılar.

      Sil
  13. Merhabalar yeni jıayu g3 üm geldi.ona imei atacağım sizin bilgilerinizle.Yalnız takıldığım nokta şu imei değiştirme işlemlerini sım kartı telefona takıpda mı atmamız lazım yoksa sım kartı takmadanda bu işlemleri yapınca atılıyor mu?
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  14. merhabalar bide bi sorum olsun benimde cevapınızı beklıyorum hemen söyle bi sorunum var arkadaslar jiayu g3 ü ımeı yapıorum yani editliyorum tmm imei yide kaydediyor telde calısıyor ama söyle bi sorun var telefon 1 hafta içersinde yakalanıyor imeiler benim hurda telefonumdan 3g le konusma yapmyorum arada marketten wriles baglantısıyla uygulama indiriyorum ama nasıl imeim yakalanıyor cözemedim gitti ne yapmam lazım en son android sürümünü yukledim 4.2.1

    YanıtlaSil
  15. merhabalar bide bi sorum olsun benimde cevapınızı beklıyorum hemen söyle bi sorunum var arkadaslar jiayu g3 ü ımeı yapıorum yani editliyorum tmm imei yide kaydediyor telde calısıyor ama söyle bi sorun var telefon 1 hafta içersinde yakalanıyor imeiler benim hurda telefonumdan 3g le konusma yapmyorum arada marketten wriles baglantısıyla uygulama indiriyorum ama nasıl imeim yakalanıyor cözemedim gitti ne yapmam lazım en son android sürümünü yukledim 4.2.1

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,

    Baska bir imei deneyiniz imei degisiminden sonra eski telefonunuzu kesinlikle acmayiniz.Kullandiginiz imei sorunludur.

    YanıtlaSil
  17. Selam,
    Paylasiminiz ve bilgiler icin tesekkurler ancak bende sadece sim 1 in imei si degisiyor sim 2 degismiyor sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  18. Merhaba;

    Rica ederiz fakat yukarıdaki adımları harfiyen uyguladığınızda 2 imeininde değişmemesi için bir sebep yok.

    YanıtlaSil
  19. ben cihazi root yapamadim, sebep bu olabilir mi? Sadece 1 imei desimesi rootlanmamis olmasi olabilir mi?

    YanıtlaSil
  20. Cihazi root yapabildim ancak hala sim 2 degismiyor. sim 1 kkolayca degisiyor ancak sim 2 imei ayni kaliyor. Sim kartlari cikarip yaptim olmadi. Direk sim 2 yi degistirdim olmadi. Neyi yanlis yapiyirum anlamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba

      Komutu kontrol edip tekrar deneyiniz.

      Sil
  21. AT command is failed to send hata veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Halil Bey,

      Adimlari tekrar yavas ve dikkatlice uygulayiniz muhtemelen komutlari yanlis yazdiniz makaleye yazilan yorumlarida incelemeyi ihmal etmeyiniz.

      Sil
  22. çinden gelen bütün telefonlarda imei değişikliği gerekli midir? imei değişikliği yerine pasaport kaydı yapılsa yeterli olur mu?

    YanıtlaSil
  23. AT+'ya tıklayıp yazı girişi yapamıyorum neden olabilir?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba arkadaşlar ben tek hat kullanacagim 3g için hangi sim indi numarasını değiştirmeliyim

    İkinciside telefonunu sim girişlrinden hangisi sim1 (3g ) oluyor

    YanıtlaSil
  25. Merhaba arkadaslar rotlanmamıs g3 de, mobile unle indirp tarif edldilgi gibi imei degistirsem Bir sorun olurmu?

    Rot superuser islemleri yapilmadan yani İyi forumlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Rootlanmamış bir cihazda işlemi gerçekleştiremezsiniz.

      Sil
  26. merhaba arkadaşlar acaba içerinizde hiç G3 e OTG kablosu bağlayan oldumu çalışıyormu bir kaç defa denedim çalışmadı sebebi ne olabilir acab teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba;

    Cihazınız OTG kablolarını desteklememektedir.

    YanıtlaSil