17 Aralık 2012 Pazartesi

Kullanıcı Incelemeleri

MERLOCK NICKLI ARKADAŞIMIZIN JIAYU G3 HAKKINDAKI TESPIT VE İNCELEMELERI TEŞAKKÜRLER MERLOCK

1. Cihazın sensörlerinde ben sorun görmedim. konuşurken telefonu kulağınıza götürürseniz yada götürmeden parmağınızla üstteki sensörleri kapatırsanız ekranın aydınlatması kapanıyor. 

2. Cihazın manyetik sensörü de çalışıyor. 2 ayrı pusula programı kurdum. ikisinde de aynı istikametleri ve doğru olduğunu düşündüğüm yönlere doğru gösterdi. belki birkaç derecelik sapmalar olabilir. tabiki bu cihazlar süper hassas cihazlar değil. ayrıca bu manyetik sensörler yakındaki manyetik alanlı nesnelerden de (bilgisayar, elektronik cihazlar, yoğun elektrik kablolarının geçtiği duvarlar vs..) epey etkileniyor. bu da ölçümlerinizi ciddi oranda sapıttırabiliyor. 


3. Cihaz çok rahat bir şekilde root edilebiliyor. root yapıldıktan sonra istenirse imei olayı da çok basit bir şekilde halledilebiliyor.

4. Dün akşam eve giderken cihazın gps navigasyonunu açtım. yol boyunca 1-1 olarak haritada gittiğim yeri gösteriyordu. gps doğruluğu da gayet iyi çalışıyor. 

5. Ekran görüntü kalitesi oldukça iyi. zaten ekran görüntüsünün canlılığında 3 şey öne çıkıyor. 
1. Çözünürlük 
2. Parlak yada mat ekran olması 
3. Renk doğruluğu 
G3'ün ekranı 1280x720 çözünürlüğünde ve parlak ekran olduğu için görüntü gayet net ve canlı gözüküyor. bu konuda beklediğinizden de fazla memnun kalacağınız düşünüyorum. renk doğruluğu konusunu ise bilemeyeceğim. 

6. Batarya konusuna gelirsem, cihazı sadece telefon ve sms için kullanırsanız ve günde 16 saat (08:00-24:00 arası) açık bıraktığınızı düşünürseniz cihazın bataryası 7 gün gidiyor. 7. gün sonunda hala %10-15 arası bir güç kalıyor. öte yandan bu kullanım alışkanlığında bir de arada internet ve gps kullanımı yaparsanız ve bu kullanım da toplamda 75-90dk arası olursa o zaman da batarya yaklaşık 4 gün kadar gidiyor. yine %10-15 arası kalarak. Batarya kalanı hep %10-15 diyorum çünkü cihaz %15 batarya kullanımında sanki göstergeyi sabitliyor yada takılıyor gibi. %15'den sonra aşağı düştüğünü görmedim şimdiye kadar. zaten %15'e de hep verdiğim sürelerin son akşamında düşmüş oluyor. bende daha fazla beklemeden o akşam şarja takıyorum tekrardan. 
yoğun internet kullanımı, yada oyun oynama gibi durumlardaki performansını ise yeni alan arkadaşlar denerler artık. bu benim kullanım alışkanlığımın dışında çünkü. 

Öte yandan cihazın sadece ekranını değil, hiç bir özelliğini iphone, S3 gibi cihazlarla kıyaslamamanızı öneririm. sonuçta biri 150$ diğerleri 600-650$lık cihazlar. böyle bir karşılaştırma yapmanız G3'e haksızlık olur düşüncesindeyim. teknik olarak aynı özellikleri sunsalar bile bu özellikleri farklı donanım parçaları kullanarak sağlıyorlar. fiyat farkının bir sebebi de bu donanımda kullanılan parçaların seçiminden (kalitesinden) kaynaklanıyor zaten. G3 ve bu top model cihazlar aynı kategoride cihazlar değil elbetteki. Ancak ne olursa olsun bu yeni jenerasyon cihazların çok çok başarılı olduğunu ve TR'de 600-1000tl aralığında satılan markalı ürünlere ciddi rakip olduğunu söyleyebilirim. bence en azından o kaliteyi verebiliyorlar. ve fiyatına göre de harika cihazlar. 



DILERSENIZ JIAYU G3 ILE ILGILI TÜM SORULARINIZI BLOGA YORUM YAPARAK SORABILIRSINIZ MEMNUNIYETLE CEVAPLANDIRIRIZ. 

13 yorum:

  1. Ben cihazdan aldım.. bir ay kadar oldu.. beklediğimin üzerinde şuana kadar memnunum.. öğrenmek istediğim reklamlarındaki cam sağlamlığı çizilmeme gibi özelliği, ben kenarından küçük bir deneme yaptım çiziliyor.:) acaba bu daha önce toplatılan dediğiniz hatalı ürünlerden olabilirmi.. eğer öyleyse bunu nasıl anlayabilirim.. şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın http://www.youtube.com/watch?v=cuq0wW39NAI linkindeki video yeni çekilmiş cam sağlamlığı konusunda yardımcı olur herhalde.

      Sil
    2. Cam hatasından dolayı toplatılan ilk parti idi ve çok fazla üretilmemişti dolayısıyla size ulaşmamış uzakdoğuda tükenmiştir diye düşünüyorum zira cam hatası olan ürün partisinincamı yerinden çıkıyordu sizde böyle bir durum yok sanırım.

      Sil
    3. Herkese merhaba.bu cihazdan bende aldım.her konuda iyi yanlız gps çalışmıyor.her yolu denediğimi sanıyorum.konuyla alakalı tecrubesi yada bilgisi olan arkadaş varsa lütfen yardım.

      Sil
  2. arkadaslar istanbulda nereden bulabilirim
    ya da internette güvenilir alişveriş sitesi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Telefonun şuanda Türkiye'de resmi bir distrübütoru yok önümüzdeki zaman içerisinde Jiayu dünyaya açılmayı planlıyor...

      Sil
  3. biz nasıl türkiyeden alacağız..
    yabancı sitelerden mi sipariş vericez?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden kargo yolu ile yurda telefon getirtmek yasalarca yasak Uzak doğuya giden tanıklara getirtip pasaporta kayıt ettirip kullanabilirsiniz

      Sil
    2. SanalPazar dan takip et.. geçen gün bir arkadaşın elinde mevcut var olduğunu söylemişti.. Yalnız tavsiyem elinde mevcut olandan almanız.. vede telefonun root ayarları yapılmış olsun.. kayıtlarını yaptırın ve öyle alın.. şimdiden alırsanız güzel günlerde kullanmanız dilekleriyle..

      Sil
  4. Video adresi veren arkadaşım teşekkür ederim.. bu tip videolarını seyretmiştim.. ben bu şekil denemedim tabi :) ama dediğim gibi küçük bir çizme işlemi yaptım, çiziliyor.. ilk partinin camı çıkıyordu diyen arkadaşım, sizede alakanız için teşekkür ederim.. çok şükür öyle bir şikayetim yok.. demekki yeni üretüm.. bu arada yaklaşık iki ay gibi oldu alalı.. gerçekten çok memnunum.. diğer pahalı marka telefonlarla kıyaslıyoruz.. o arkadaşlar bile telefona hayran kalıyorlar.. ama zaman ne gösterecek bilemiyorum.. şuan super.. tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiz katkılarınıza da teşekkür ederiz.
      Zaten Gorila Glass çizilmez diye bir şey idda etmiyor sadece diğer camlara göre baskıya ve çizilmeye daha dayanıklı bir cam olduğunu söylüyor sivri bir objeyle bastırarak sürterseniz çizilecektir tabi.

      Sil
  5. Arkadaşım fiyatlar 550 ile 850 arasında gezip duruyor.. ben beklemeden aldım.. 800 e biraz yazılan fiyatlara bakılırsa pahalı aldım.. ama beklemedim. vede ayarları ve türkçesi mükemmel.. memnunum.. inşallah da böyle gider..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Berat Bey;

    Bahsi geçen 7 gün olayı kullanıma bağlı dediğiniz gibi 3g wifi kapalı ışık autodayken sadece mesajlaşma ve konuşma için kullanılarak ve tek hat takılarak ulaşılamayacak bir zaman değil.

    Şöyle bişey önereyim 3g açıkken wifi kapalı wifi açıkken 3g kapalı olmasına dikkat edin bluetooth ve gps kullanılmadıkça kapalı kalsın.Easy battery safer aplikasyonunu pil tasarrufu için öneririm.Ayarlarda gece otomatik kapanma ve sabah otomatik açılma saatlerini belirlerseniz buda bolca zaman kazandırır.Arka fonda sürekli çalışan programlar ne kadar fazla ise buda batarya ömrünüzü etkiler bu tavsiyelere uyarak en azından 2 günde bir şarj edersiniz.Dünyanın en pahallı telefonunun bile şarjı bunlara dikkat edilmedikçe 1 günü anca çıkarır.

    Saygılarımla

    YanıtlaSil