26 Aralık 2012 Çarşamba

Jiayu G3 Root

Merhaba root işlemi android cihazların olmazsa olmazıdır.Peki nedir bu root?
Telefonunuza birçok sistem aplikasyonu kurmak ve çalıştırmak için gereklidir.Dahili ve harici disk içerisindeki tüm dosya ve klasör yapısına ulaşmanızı sağlayacak olan işlemdir root.
Şimdi sizlere Jiayu G3ü rootlamanın yöntemini aktaracağım.

1.Telefondan ayarlar > geliştirici seçenekleri > usb hataları ayıklanıyor ve sahte konumlara izin ver kutusunu işaretleyin.

2.PDA NET indir linkinden pdanet programını indirip bilgisayarınıza kurunuz bu program telefonu bilgisayara tanıtmanıza yarayacak.

3.Telefonu usb kablosu ile bilgisayara bağlayın kurulum esnasında .

4.ROOT indir linkindeki rarlı dosyayı unrar edip run me.bat dosyasına çift tıklayarak çalıştırıyoruz.

5.Açılan dos sayfasında 1 e basıp enterlıyoruz.

6.Telefonun ekranına gelen soruya RESTORE olarak cevap veriyoruz.

7.Telefon kendini reboot ediyor.ve tekrar reboot ediyor ve 2. reboot sonunda root işemi tamamlanmış oluyor.

8.ROOT CHECKER indir linkindeki yazılımlada telefonunuzun rootlanıp rootlanmadığını test edebilirsiniz.

Yukarıdaki anlatımın her hakkı saklıdır izinsiz alıntı veya paylaşımda bulunmayınız.

33 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba İsmail Bey dosya kontrol edildi neresi hasarlı?

      Sil
  2. ben de indirdim şimdi.rar dan çıkarmaya çalışırken hata veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar tekrar deniyorum fakat sorun görmedim

      Sil
  3. dosyayı çıkartıyor fakat hasarlı diyor

    YanıtlaSil
  4. root attım sim kartı görüyor vodafone yazıyor fakat mobil qğ kullanılmıyor diyor ne yapmam lazım .Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Durumun rootla alakalı olduğunu düşünmüyorum isterseniz birde simkartın yuvasını değiştirip deneyin sonucu buraya yazarsanız yardımcı olmaya çalışalım.

      Sil
  5. Hallettim imei den kaynaklanıyormuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler rica ederiz...

    YanıtlaSil
  7. g3 de görüntülü konuşmada benim görüntüm gidiyor fakat karşının görüntüsü beyaz-gri karmakarışık bir şekilde geliyor. Bunun nedeni ne olabilir acaba. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Testi sadece 1 kişi ile mi yaptınız İsmail Bey yani herkezde aynı durum söz konusu mu sorun karşı tarafın kamerasından kaynaklanıyor olabilir...

      Sil
  8. 2 mp kameradan dolayı olabilir bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Görüntülü konuşma için 2 Mp kamera yeterlidir Ferhat Bey birçok telefon markası bu görüşte.

      Sil
  9. denedim herkesde aynı sorun var bir kaç kişi daha bu durumdan şikayerçi. İlginize teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yeni çıkan resmi rom veya güncellemelerle sorununuz düzelecektir tahminimce çünkü durum yazılımsal gibi geliyor bana.

      Sil
  10. Selamun aleyküm
    Pda net yüklerken hata veriyor Android Phone no detected (error=104 and 103.).... diye yardım edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Tamam sorun usb kablosundaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PDA NET yüklenirken telefonunuz usb kablo ile pcye bağlı ve açık konumda olmalı.Bilgisayarın aygıt yöneticisinde sürücü kurulmamış olarak görülmeli.

      Sil
  12. Telefon yarın geliyor ,
    1-ROOT
    2-İMEİ
    3-ROOM MU oluyor acaba ?

    YanıtlaSil
  13. 1.ROM
    2.ROOT
    3.IMEI

    Hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. cihan bey yorumunuzda link paylaşmanız tarfımızca etik görülmüyor üzgünüz yorumunuz silinmiştir.

    Burada tüm cihazların tüm romlarını paylaşmamız zor fakat elimizdemn geldiği kadar önemli güncellemeleri paylaşıyoruz
    Fakat sizlerinde desteklerini bekliyoruz deneyen okurlarımız dilerlerse deneyimlerini ve hatta kendi makalelerini bizimle paylaşırlarsa memnuniyetle burada yayınlamak isteriz tabiki kendi isimleri ile birlikte...

    YanıtlaSil
  16. Jiayu G1 Root,Rom Hakkında yardımcı olabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  17. Yukaridaki yöntemi denediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root dosyası uyumlu olur mu acaba ?

      Sil
    2. Denemedigimiz icin birsey söyleyemem...

      Sil
    3. Rootladım :) , İmei işlemini G3 gibi yapar ise sorun çıkmaz sanırım çok teşekkürler :)

      Sil
    4. Rica ederim imeide mobile uncle ile hallolur kolay gelsin...

      Sil
  18. unroot işlemi nasıl yapılıyor.

    YanıtlaSil
  19. slm arkadaşlar ben g3 kullanıyorum bu jelly bean 4.1.2 versiyonu hakkında bigi almak istiyorum şu an 4.0.4 yüklü sizce hangisi daha sağlıklı ve akıcı çalışıyor bu konuda bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      G3 için çıkarılmış tüm resmi romlar sabil ve sağlıklı çalışmaktadır yanlız 4.1.2 görsel olarak 4 versiyonuna göre daha iyidir buna paralel olarak 4 ise batarya ömrü olarak daha dayanıklıdır.

      Saygılarımızla

      Sil
  20. Merhaba cihaz bir kere reboot oluyor birdaha reboot olmuyor.Ve root olmuyor.Sorun ne sizce?

    YanıtlaSil
  21. Merhaba

    Romu tekrar yükleyin kurdugunuz romun uygun oldugundan emin olun.

    YanıtlaSil