1 Mart 2013 Cuma

Custom ROM Bölümü İçin Yazar Aranıyor

Merhaba Sevgili Jiayu Sahipleri & Takipçileri;

Şimdiye kadar sizlerle hep resmi romlar ile ilgili paylaşımlar yaptık çünkü custom rom kurulum işlemlerinin ve kullanımının cihaz üzerindeki sonuçlarını değerlendirme fırsatımız olmamıştı.

Daha önce siz değerli okurlara deneyimlerini makale olarak paylaşma fırsatı sunmuştuk fakat yeterli ilgi bulamadığımız için bu konuda gelişme kaydedemedik.

Şimdide kullandığınız veya deneyimlediğiniz custom romlar ile ilgili makaleler oluşturup diğer okurlara engin tecrübelerinizden yararlanma fırsatı sunabilirsiniz.Sizlerin de katılımı ile Jiayu Custom rom bölümü oluşturmak istiyoruz.

Bizim yaptığımız gibi kurulum makaleleri ve rom hakkındaki yorumlarınızı içeren makaleleri yazıp jiayutech@hotmail.com mail adresimize gönderdiğiniz mailler değerlendirilip sizin isminizle blogumuzda yayınlanacaktır.

Unutmayınız!Bilgi paylaşıldıkça artar...

Saygılarımızla
Jiayu Turkey


11 yorum:

  1. çok güzel olur :) ben 1 tane denedim onunla ilgili paylaşım yaparım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Cihan Bey ilginize teşekkür ederiz.

      Sil
  2. Herkese Selamlar
    JIAYU serisinin USB den büyük ekran LCD Tv lere MHL adöptörü ile görüntü ve ses aktarılabiliyormu. Bu sadece Samsunglarda mı var.
    Cevaplarınız için simdiden tesekkürler..
    Bay elliikilik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Jiayu henuz tv baglantili bir model piyasaya sürmedi diger markalar hakkinda bilgimiz bulunmamakta.

      Sil
    2. Bunun yukaridaki konuyla ne aakasi var anlayamadik.

      Sil
  3. http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-14/
    linkteki "JIAYU G3 v3 RS FULL" isimli romu kullanıyorum.
    Gayet başarılı.2 gündür herhangi bir eksiklik görmedim.
    Lewa başta olmak üzere 4-5 tane custom rom denedim. Tercihim bu oldu.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      İlginize tesekkur ederiz tercihiniz yabe midir?

      Sil
    2. Evet.Yabe G3 V3-RS kullanıyorum.

      Sil
  4. Merhaba,
    Jiayu G2 Plus kullanıyorum. Flash tool ile 2 kere rom yükledim. İlk başta driver problemi yaşadım. Fakat çözümü buldum. needrom.com daki custom romları açıklamalarıyla beraber paylaşabilirim.
    İrtibat: yuesbed@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Bey'in hazırlamış olduğu makale blogumuzda yayına girmiştir http://www.jiayuturkey.blogspot.com/2013/03/jiayu-g2-plus-android-412-lewa-custom.html#more

      Teşekkürler Ahmet Bey.

      Sil
  5. Konuyla alakalı değil ama Jiayu G4 High Edition ne zaman çıkacağına dair bilginiz var mı arkadaşlar?

    YanıtlaSil