25 Mart 2013 Pazartesi

Jiayu G4 Haberler 25.03.2013

Jiayu G4 İçin alınan ön siparişlerle birlekte test videoları ve daha net bilgiler elimize geçmeye başladı.İşte yeni gelişmeler.


JiaYu G4 resmi tanıtım videosu.



Oyun testi videosu.

http://www.youtube.com/watch?v=J3rmDZ9wj2Q

Sağlamlık testi videosu

http://www.youtube.com/watch?v=9dHkF3vFNII

1080p HD video oynatma testi

http://www.youtube.com/watch?v=-PxPepVPmDE


Sağlamlık testi sonucunda cihazın arka kapağının kenarları hafiften deforme olmuştur.

Şimdiye kadar yayınlanmış tüm JiaYu G4 görselleri




15 yorum:

  1. sizce jiayu türkiyede satılsa tutulurmu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye ve etiket takıntıları... sizce daha fazlasını söylemeye gerek var mı?

      Sil
  2. turkıyede cahl insan dolu s3 para doldurcak tomarlarca salak insan var tmm oda iyi telefon ama anlamayan her dilde durmadan konusuyo salak sacma neymiş jiayu g3 ne markaymıs ben bozulsa nabarmısım saten tel 1200 yakın degerde ben 350 almısım gittigi kadar ama bunları kafaları almaskı sony expria nın 2.3.0 ve 512 mb rem lık modelını al bunu alma diyen salak insanlarmı neler neler görüyorum valla güzel bi reklam yapılsa nasıl seciliyo bak gör :D

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu linktekilerin 2 side aynı video

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Cihan Bey,

      Video linkleri güncellenmiştir.

      Sil
  4. jiayu turkıye ye gelecek onumuzdeki aylarda illa biri getirecek inş cesaret ederlerde bişeyler değişir telefon sektorunde

    YanıtlaSil
  5. inşallah Jiayu Türkiye ' ye gelmez bence çünki fiyat konusunda 2-3 kat artacağı kesin

    YanıtlaSil
  6. Jiayu Türkiye'ye gelirse getiren mümesil karını koyacak, satacak olan bayiler de karını koyacak, servis hizmetleri de eklenecek. Türkiye de Huawei var, ZTE var, Haier var, bunların fiyatları buraya gelince yukarıda yazdığım nedenlerden dolayı fiyat en az iki misli artıyor. Jiayu da gelsin ürün fiyatı Çin sitelerinde satılan fiyatlarda olması mümkün değil, kendimizi kandırmayalım. Ben sipariş verdim, inşallah elime geçince ürünle ilgili düşüncelerimi paylaşırım.

    YanıtlaSil
  7. bende bekliyorum tam olarak satişa cikinca sipariş verecegim

    YanıtlaSil
  8. Türkiye Gümrük Bölgesi'ne giriş yapan eşyanın belirtilenden çok farklı olması halinde söz konusu eşyaya el konularak mülkiyetinin kamuya geçirilmesine karar verilecek.

    Eşya tasfiyeye tabi tutulacak ve para cezası uygulanacak.

    http://www.trthaber.com/haber/ekonomi/gumruk-kanunu-degisiyor-80098.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Türkiye de satılmayan JIAYU cep telefonu siparişi verdim ve JIAYU cep telefonu gelecek, eşyanın farklı olması ne demek? Bu durumda para cezası neden olacakmış onu da anlayamadım?

      Sil
  9. mayıs 15 attılar .. camerada sorun yaşanıyormuş.. çok bekliyoruz yaa ondan çıkarmıyorlar )

    YanıtlaSil
  10. G4'ten once MT6589 ile guncellenmis G3 bu ay sonu geliyormus.

    http://www.gizchina.com/2013/04/03/quad-core-jiayu-g3-launch/

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Umarım Mayıs 15 ten daha fazla uzatmazlar vede ertelemezler

    YanıtlaSil